Contact și feedback

Nu obții 100 de puncte sau ai nelămuriri în privința problemelor? Scrie-mi pe Instagram.


Ai găsit o greșeală, vrei să raportezi un utilizator sau vrei să comunici altceva? Folosește formularul de contact.


Vrei să ne transmiți o părere despre platformă? Folosește formularul de feedback.

Shortcuturi

Folosește următoarele shortcuturi pentru a naviga mai ușor pe platformă.

Generale

Meniu shortcuturi?
Căutare probleme sau utilizatori/
Navigare printre rezultatele căutării↑, ↓
Meniu de contact și feedbackCTRL + Shift + F
Ieșire din meniuriEsc

Editor probleme

Setări editorCTRL + Shift + S
Schimbare stil editorCTRL + Shift + E
Șabloane de codCTRL + Shift + 1/2/3
Golire editorCTRL + Shift + 4
Du-te la Cursuri Du-te la Meditații informatică Probleme de informatică Du-te la Probleme de informatică pentru Clasa a IX-a Du-te la Probleme de informatică pentru Clasa a X-a Du-te la Probleme de informatică pentru Clasa a XI-a Du-te la Lecții Du-te la Bacalaureat NOU Du-te la Olimpiade și concursuri

Clasa a XI-aProgramare dinamicăProbleme diverse folosind programarea dinamică (pagina 2)

Probleme diverse folosind programarea dinamică Probleme de informatică

591. Subsir zig zag

Colecția InfoAs Medie (4 )

Dându-se un șir de numere naturale, să se găsească cel mai lung subșir de numere zig-zag din șir.

589. Rucsac 3

Colecția InfoAs Grea (8 )

Dându-se n obiecte, pentru fiecare cunoscându-se greutatea și valoarea, împreună cu o greutate gmax, să se determine valoarea maximă care se poate obține știind că se pot lua obiecte ale căror greutate adunată să nu depășească gmax.

592. Transformare palindrom

Colecția InfoAs Grea (8 )

Dându-se un șir de caractere, să se determine numărul minim de caractere ce trebuie inserate pentru a transforma șirul într-unul palindrom.

720. RecycleBin

OJI 2020, clasele XI-XII Grea (8 )

Se dă un șir de N numere întregi notat cu A. O operație constă în alegerea unei subsecvențe din șir și ștergerea acesteia. Pentru fiecare subsecvență din șir considerăm suma elementelor ei. Definim costul unui șir ca fiind maximul acestor sume, în cazul în care șirul conține cel puțin un număr pozitiv, altfel costul șirului este egal cu 0. Să se determine costul maxim posibil ce se poate obține dintr-un șir al mulțimii M.

740. Catalin si greselile

Moisil++ 2016, clasele XI-XII Grea (8 )

Îl cunoașteți, cred, pe Cătălin, fan-ul numărul 1 al greșelilor. Ei bine, în teza la mate, Cătălin a făcut N greșeli. Presupunând, prin reducere la absurd, că el corectează o greșeală i, poate alege să corecteze o singură greșeală j cu o anumită proprietate. El știe că, dacă face această alegere poate să continue din greșeala j, după aceeași regulă și nu mai poate reveni la o greșeala anterioară. Îl puteți ajuta pe Cătălin la întrebările lui?

788. Alee

OLI 2024, Brașov, clasele XI-XII Grea (8 )

Constructorul Mihai are sarcină de la șeful său să construiască o alee de lungime N metri și lățime 4 metri, având la dispoziție plăci dreptunghiulare de dimensiune 1 x 2 metri. Curios din fire, acesta se întreabă în câte moduri diferite poate construi această alee.

789. Alee XII

OLI 2024, Brașov, clasele XI-XII Grea (8 )

Constructorul Mihai are sarcină de la șeful său să construiască o alee de lungime N metri și lățime 4 metri, având la dispoziție plăci dreptunghiulare de dimensiune 1 x 2 metri. Curios din fire, acesta se întreabă în câte moduri diferite poate construi această alee.

1 2

17 probleme

Solutionarea Alternativa a Litigiilor Solutionarea Online a Litigiilor

ASPIRE EDUCATION LABS SRL