Contact și feedback

Nu obții 100 de puncte sau ai nelămuriri în privința problemelor? Scrie-mi pe Instagram.


Ai găsit o greșeală, vrei să raportezi un utilizator sau vrei să comunici altceva? Folosește formularul de contact.


Vrei să ne transmiți o părere despre platformă? Folosește formularul de feedback.

Shortcuturi

Folosește următoarele shortcuturi pentru a naviga mai ușor pe platformă.

Generale

Meniu shortcuturi?
Căutare probleme sau utilizatori/
Navigare printre rezultatele căutării↑, ↓
Meniu de contact și feedbackCTRL + Shift + F
Ieșire din meniuriEsc

Editor probleme

Setări editorCTRL + Shift + S
Schimbare stil editorCTRL + Shift + E
Șabloane de codCTRL + Shift + 1/2/3
Golire editorCTRL + Shift + 4
Probleme de informatică Du-te la Probleme de informatică pentru Clasa a IX-a Du-te la Probleme de informatică pentru Clasa a X-a Du-te la Probleme de informatică pentru Clasa a XI-a Du-te la Lecții Du-te la Olimpiade și concursuri

Clasa a X-aStructuri de date liniareProbleme cu coadă

Probleme cu coadă Probleme de informatică

628. Coada

Advent Calendar 2022 Ușoară (2 )

Să se scrie un program care gestionează o coadă de numere naturale.

105. Labirint

OJI 2021 Grea (8 )

Problemă dată la Olimpiada județeană de informatică 2021, clasa a X-a.

743. JocDeSah

RAU Coder 2020 Grea (8 )

RAU-Gigel se gândește la un joc cu piesele de șah. El desenează o tablă de șah sub forma unei matrici pătratice de latură N și așează în fiecare dintre cele N x N celule câte o piesă de șah. Se consideră că dispune de N X N exemplare din fiecare piesă posibilă (regi, regine, ture, nebuni, cai, pioni), iar culoarea nu este relevantă. RAU-Gigel se întreabă care este numărul minim de căsuțe (celule) prin care trebuie să treacă un rege oarecare ca să ajungă la o regină oarecare.

3 probleme