Nu obții 100 de puncte sau ai nelămuriri în privința problemelor? Scrie-mi pe Instagram.
Ai găsit o greșeală, vrei să raportezi un utilizator sau vrei să comunici altceva? Folosește formularul de contact.
Vrei să ne transmiți o părere despre platformă? Folosește formularul de feedback.
Folosește următoarele shortcuturi pentru a naviga mai ușor pe platformă.
Meniu shortcuturi | ? |
Căutare probleme sau utilizatori | / |
Navigare printre rezultatele căutării | ↑, ↓ |
Meniu de contact și feedback | CTRL + Shift + F |
Ieșire din meniuri | Esc |
Setări editor | CTRL + Shift + S |
Schimbare stil editor | CTRL + Shift + E |
Șabloane de cod | CTRL + Shift + 1/2/3 |
Golire editor | CTRL + Shift + 4 |
RAU Coder 2020 Grea (8
N soldați, numerotați de la 1 la N, sunt prinși într-o ambuscadă. Asupra lor se execută M atacuri de tun. Atacurile afectează nu doar un soldat, ci un interval de soldați, provocând fiecăruia dintre aceștia o anumită pierdere (damage). De exemplu, atacul (3, 7, 5) afectează soldații 3, 4, 5, 6, 7 cu 5 damage. La început, toți soldații au V vieți. Câți soldați rămân în viață după cele M atacuri?
RAU Coder 2020 Grea (8
RAU-Gigel se gândește la un joc cu piesele de șah. El desenează o tablă de șah sub forma unei matrici pătratice de latură N și așează în fiecare dintre cele N x N celule câte o piesă de șah. Se consideră că dispune de N X N exemplare din fiecare piesă posibilă (regi, regine, ture, nebuni, cai, pioni), iar culoarea nu este relevantă. RAU-Gigel se întreabă care este numărul minim de căsuțe (celule) prin care trebuie să treacă un rege oarecare ca să ajungă la o regină oarecare.
RAU Coder 2020 Grea (8
RAU-Gigel este pasionat de grafică, așa că se gândește la un joc cu imagini. El creează într-un editor grafic o imagine bitmap binară de dimensiuni N X N pixeli. Dându-se N și M operaţii de tipul 1 și 2, să se răspundă la operaţiile de tip 2.