Contact și feedback

Nu obții 100 de puncte sau ai nelămuriri în privința problemelor? Scrie-mi pe Instagram.


Ai găsit o greșeală, vrei să raportezi un utilizator sau vrei să comunici altceva? Folosește formularul de contact.


Vrei să ne transmiți o părere despre platformă? Folosește formularul de feedback.

Shortcuturi

Folosește următoarele shortcuturi pentru a naviga mai ușor pe platformă.

Generale

Meniu shortcuturi?
Căutare probleme sau utilizatori/
Navigare printre rezultatele căutării↑, ↓
Meniu de contact și feedbackCTRL + Shift + F
Ieșire din meniuriEsc

Editor probleme

Setări editorCTRL + Shift + S
Schimbare stil editorCTRL + Shift + E
Șabloane de codCTRL + Shift + 1/2/3
Golire editorCTRL + Shift + 4

Centrul de ajutor » Profesori și clase

Adăugarea unei teme

Ce este o temă

O temă este o colecție de probleme de pe InfoAs pe care elevii le rezolvă într-o anumită perioadă de timp. Cu ajutorul platformei InfoAs, adăugarea temelor este un proces foarte ușor și intuitiv.

Cum postez o temă

Pentru a crea o temă, vom naviga la secțiunea Materiale și teme din cadrul unei clase, vom apăsa pe butonul + Adăugare, și vom selecta Adăugare temă.

Imagine descriptivă (01)

Un meniu similar va apărea pe ecran:

Imagine descriptivă (02)

Vom completa titlul. Acesta poate fi schimbat mai târziu. Vom apăsa Creați.

Acum, vom fi redirecționați către o pagină similară cu aceasta:

Imagine descriptivă (03)

Haideți să luăm toate secțiunile pe rând.

În partea de sus, avem câteva detalii esențiale despre această postare:

  • titlul (Temă test),
  • tipul (Temă),
  • clasa din care face parte (Clasa test),
  • autor (domi),
  • stare (Privată).

În partea stângă avem opt opțiuni:

  • Înapoi la clasă — ne trimite înapoi la clasa din care face parte tema
  • Vizualizare temă — ne arată cum vor vedea elevii tema, în momentul în care este postată
  • Rezultate temă — pagina în care putem să urmărim activitatea elevilor la această temă
  • Date generale — unde putem să modificăm datele temei
  • Problemele temei — unde putem să adăugăm problemele din cadrul temei
  • Perioadă de publicare — unde putem să publicăm postarea pentru elevi
  • Duplicare — duplicarea postării, către aceeași clasă sau alta
  • Ștergere — ștergerea permanentă a postării

Date generale

Vom începe cu secțiunea Date generale deoarece este cea mai importantă.

Parametri generali

Observăm că putem să modificăm titlul temei și să adăugăm o descriere:

Imagine descriptivă (04)

Odată ce am terminat de redactat, putem să salvăm apăsând pe butonul Salvare modificări de deasupra paginii.

O notificare de acest fel o să apară în colț, confirmând faptul că tema a fost salvată:

Imagine descriptivă (05)

Problemele temei

Deși am configurat titlul și descrierea temei, nu am adăugat probleme încă. La secțiunea Problemele temei, vom găsi o interfață similară cu aceasta:

Imagine descriptivă (06)

Alegerea problemelor

Prima secțiune este cea de alegere a problemelor. Avem două opțiuni de adăugare a problemelor: Adăugare manuală sau automată.

Dacă apăsăm pe Adăugare problemă, un meniu similar cu acesta va apărea pe ecran, de unde noi putem să căutăm și să selectăm o problemă, în funcție de titlu, clasă sau capitol:

Imagine descriptivă (07)

Dacă selectăm Adăugarea automată, putem să adăugăm automat un număr de probleme dintr-un anumit capitol:

Imagine descriptivă (08)

După ce adăugăm problemele, putem să le schimbăm ordinea trăgând de ele.

Imagine descriptivă (09)

La final, va trebui să salvăm modificările, apăsând pe butonul Salvare modificări.

Ordinea problemelor

Dacă vrem ca ordinea problemelor să difere pentru fiecare elev în parte, putem să activăm această setare.

Imagine descriptivă (10)

Statistici

În cazul în care nu știți cât de dificilă este tema, puteți să consultați secțiunea de Statistici din partea de jos a paginii. Statisticile nu au niciun impact asupra temei.

Imagine descriptivă (11)

Vizualizare temă

După ce am redactat tema, putem să o vizionăm apăsând pe butonul din stânga pe care scrie Vizualizare temă. Așa arată tema redactată de către noi:

Imagine descriptivă (12)

Ca să revenim, putem apăsa pe Modificare temă.

Perioada de publicare

Deși am redactat tema, aceasta este încă privată, însemnând că doar profesorii o pot vedea. Pentru a o face publică pentru toată lumea, vom apăsa pe opțiunea din stânga numită Perioadă de publicare. Aici, putem să selectăm o perioadă în care să se desfășoare tema:

Imagine descriptivă (13)

Elevii nu vor vedea tema înainte de începere. Dacă dăm Publicați și ne întoarcem la clasă apăsând pe Înapoi în clasă din partea stângă a paginii, vom observa că tema apare la Materiale și teme.

Imagine descriptivă (14)

Putem să apăsăm pe temă și vom fi trimiși înapoi la pagina de modificare a temei.

Rezultate temă

La secțiunea Rezultate temă din pagina de modificare a temei, putem să vedem în direct cum se descurcă elevii:

Imagine descriptivă (15)

Dacă bifăm căsuța Afișare punctaj pentru fiecare problemă, tabelul se va extinde cu încă șapte coloane, una pentru fiecare problemă în parte:

Imagine descriptivă (16)

Pe parcurs, când elevii rezolvă problemele din temă, schimbările vor fi vizibile aici.

Tabel Excel

În cazul în care vreți să descărcați o copie locală a rezultatelor de la temă, puteți să o faceți apăsând pe butonul Descărcați tabelul Excel din dreapta paginii.

Duplicare și ștergere

Aceste opțiuni sunt de la sine înțelese — duplicare va deschide un meniu, de unde putem să duplicăm tema către aceeași clasă sau către alta în care suntem profesor, iar ștergere va șterge permanent tema.


Ultima actualizare a acestui articol a avut loc pe data de 07 septembrie 2021, 03:00.